" Школа - не комора знань, а світоч розуму. Усі діти не можуть мати однакові здібності. І найважливіше завдання школи - виховання здібностей" (В.Сухомлинський).
РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ
Розвиток творчих здібностей учнів завжди виносився наперед. В нашому
навчальному закладі велику увагу приділяють розвитку здібностей та
обдаровань учнів. Обдаровані діти – це діти, які відрізняються
від інших дітей тим, що мають значні досягнення в певній галузі, в
певному виді діяльності. Обдаровані діти - це майбутній цвіт нації,
інтелектуальна еліта, гордість і
честь України, а тому перед кожним педагогом стоїть
завдання спрямоване на забезпечення формування інтелектуального
потенціалу
нації шляхом створення оптимальних умов для всебічно обдарованої молоді .
У зв'язку з цим класними керівниками разом з практичним психологом проведено діагностику, що дозволила виявити сферу обдарованості дитини. За результатами проведеної роботи складаються карти досягнень учнів по класам.
Особлива увага в закладі
приділяється роботі з педкадрами щодо їх підготовки до роботи з обдарованими
учнями: вчителями оформлено папки роботи з обдарованими учнями, в яких розміщено плани роботи зі здібними та обдарованими учнями,
банки даних обдарованих дітей по предметам, індивідуальні завдання та звітна щомісячна документація вчителів.
Відповідно до річного плану роботи навчального закладу у НВК проводяться предметні тижні, до участі в яких обов’язково залучаються обдаровані діти.
Відповідно до річного плану роботи навчального закладу у НВК проводяться предметні тижні, до участі в яких обов’язково залучаються обдаровані діти.
З метою організованої роботи щодо розвитку
здібностей і обдаровань учнів у НВК працює
творча група вчителів по роботі з обдарованими учнями. До складу творчої групи входять голови ШМК, які склали
чіткий план роботи групи, в якому визначені заходи, які проводяться з метою
якісної підготовки вчителів щодо підготовки
учнівських команд до участі у турнірах, олімпіадах та конкурсах.
Саме функціонування творчої групи
по роботі з обдарованими учнями сприяє систематизації та розповсюдженню теоретичних матеріалів та
передових педагогічних досвідів роботи з даної проблеми та розробці практичних
науково-методичних рекомендацій, проведенню низки заходів, що сприяють
підвищенню ефективності підготовки обдарованої молоді у навчально-виховному
процесі.
Будь-яка система стає успішною
завдяки ефективному і дієвому управлінню та співпраці усіх складових цієї
системи. Питання підготовки учнів до
інтелектуальних змагань і конкурсів супроводжується регулюючою та
контрольно-аналітичною діяльністю. Результати підготовки та участі учнів у
інтелектуальних конкурсах заслуховуються на засіданнях ШМК, а також на засіданнях творчої групи по
роботі з обдарованими учнями. На засіданнях ШМК вчителі НВК поширюють власні ППД та проводять майстер-класи по роботі з обдарованими учнями.
2016/2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Список переможців
ІІ етапу Всеукраїнських, міжрегіональних
і обласних учнівських олімпіад та конкурсів у 2016-2017 навчальному році
№ п/п
|
ПІ переможців
|
Місце
|
Клас
|
ПІБ вчителя
|
Математика
|
||||
1.
|
Ісаєв Олег
|
ІІІ
|
7 клас
|
Кущ О.В.
|
Українська
мова та література
|
||||
2.
|
Стріжко Ігор
|
ІІІ
|
9 клас
|
Крамарець О.А.
|
3.
|
Крамарець Софія
|
ІІІ
|
10 клас
|
Кондрус О.В.
|
Біологія
|
||||
4.
|
Лєднєй Роман
|
ІІІ
|
10 клас
|
Плівачук С.Л.
|
5.
|
Крамарець Софія
|
ІІІ
|
10 клас
|
Плівачук С.Л.
|
Російська
мова та література
|
||||
6.
|
Осовська Юлія
|
ІІІ
|
9 клас
|
Черевко Н.І.
|
7.
|
Ходак Ксенія
|
ІІІ
|
10 клас
|
Черевко Н.І.
|
Англійська
мова
|
||||
8.
|
Стріжко Ігор
|
ІІІ
|
9 клас
|
Данелюк А.М.
|
9.
|
Крамарець Софія
|
ІІ
|
10 клас
|
Данелюк А.М.
|
Правознавство
|
||||
10.
|
Ходак Ксенія
|
ІІІ
|
10 клас
|
Політанська Т.А.
|
Географія
|
||||
11.
|
Петров Богдан
|
ІІІ
|
9 клас
|
Політанська Т.А.
|
12.
|
Абальмас Антон
|
ІІІ
|
9 клас
|
Політанська Т.А.
|
Інформаційні
технології
|
||||
13
|
Волчков Родіон
|
ІІ
|
11 клас
|
Кущ О.В.
|
Мовно-літературний
конкурс імені Т.Шевченка
|
||||
14
|
Осовська Юлія
|
ІІ
|
9 клас
|
Крамарець О.А.
|
15
|
Ходак Ксенія
|
ІІІ
|
10 клас
|
Кондрус О.В.
|
Міжнародний
конкурс з української мови імені П.Яцика
|
||||
16
|
Ненченко Анастасія
|
ІІІ
|
4 клас
|
Киризюк Л.В.
|
17
|
Ференчук Анна
|
ІІІ
|
5 клас
|
Гаврилець Н.В.
|
18
|
Федоша Анна
|
ІІ
|
9 клас
|
Крамарець О.А.
|
Одним із напрямків роботи з обдарованими та здібними учнями в закладі проводяться предметні тижні:



У Володимирівському НВК успішно проведений Тиждень іноземних мов. В
рамках тижня були запропоновані та проведені вчителями іноземних мов
дуже багато цікавих та нестандартних заходів, які запам'яталися не
тільки учням, а й колегам-вчителям.


У Володимирівському НВК "Успіх" розпочався Тиждень естетичного
виховання. В рамках тижня в перший день була організована виставка
поробок учнів НВК та гуртківців
Німецького молодіжного центру "Заммельзуріум", яка буде видозмінюватися
впродовж тижня. Також наших дітей чекає багато нових видів діяльності,
з якими вони зможуть ознайомитися під час проведення Тижня.


В рамках Тижня математики, фізики та інформатики учні 5-6 класів стали
активними учасниками "Математичної естафети" , а учні 7-8 класів провели
"Математичний бокс". Вітаємо переможців - команду "Кенгуру" (5 кл.) та
команду "Піфагорці" (8 кл.)
Комментариев нет:
Отправить комментарий